کلوپ ویدیو

نخستین حضور کیم جونگ اون در انظار عمومی + ویدئو

© REUTERS / KCNAرهبر کره شمالی طرفدار چه تیمی است؟
رهبر کره شمالی طرفدار چه تیمی است؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند هفته کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی از انظار عمومی پنهان بود که موجب گمانه‌زنی‌هایی درباره سلامتی او شد اخیرا رسانه های این کشور تصاویری را منتشر نمودند که کیم جونگ اون را در حال افتتاح یک کارخانه کود شیمیایی نشان می‌دهد.

 به گزارش اسپوتنیک، کوریای شمالی تاکنون درباره عدم حضور کیم جونگ اون در انظار عمومی سکوت کرده بود و اکنون بدون هیچ​گونه توضیحی رسانه​‌​​های این کشور تصویری از کیم جونگ اون را نشان داده‌​اند که درحال قیچی کردن نوار قرمز رنگ در مراسم افتتاحیه کارخانه تولید کود شیمیایی است. کیم برای نخستین بار اکنون در انظار عمومی دیده شده است.

 

خبرگزاری کره شمالی (KCNA)  گزارش داده است که  كيم روز جمعه اول می كارخانه تولید كود شیمیایی را افتتاح كرد. روزنامه رودونگ سینمون Rodong Sinmun کوریای شمالی هم تصاویر بازدید از استان پیونگان جنوبی را منتشر کرده است. در این تصاویر علاوه بر رهبر کوریای شمالی دیگر نمایندگان عالی‌رتبه کشور از جمله کیم یو جونگ خواهر و کومو یو جونگ مشاور شخصی او نیز دیده میشوند.

گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت سومین رهبر خاندان کیم بر کوریای شمالی، حدود سه هفته پیش و پس از غیبت او در مراسم بزرگداشت تولد پدربزرگش، کیم ایل سونگ آغاز شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала