Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

نوشیدن ادرار گاو برای مقابله با کرونا در هند + ویدئوها و تصاویر

CC0 / / Indian Ascetic Set to Host 'Cow Urine Party' to Fight China’s Coronavirus Ordeal
Indian Ascetic Set to Host 'Cow Urine Party' to Fight China’s Coronavirus Ordeal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از هندو ها میزبان مهمانی به صرف نوشیدن ادرار گاو بودند چرا که معتقدند ادرار گاو از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از gulfnews از آنجایی که بسیاری از هندوها معتقدند گاو حیوان مقدسی است و برخی معتقدند که نوشیدن ادرار گاو خواص دارویی دارد، گروهی از هندوها امروز (شنبه) میزبان مهمانی به صرف نوشیدن ادرار گاو بودند چرا که معتقدند ادرار گاو از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.

مهمانی مذکور به میزبانی گروهی موسوم به "اتحادیه هندوهای کل هند" در مقر این گروه در دهلی نو برگزار شد که در آن 200 تن شرکت داشتند و سازمان‌دهندگان امیدوارند میزبان مهمانی‌های مشابهی در دیگر نقاط هند باشند.

یکی از اشخاص شرکت کننده در این مهمانی گفت: ما 21 سال است که ادرار گاو می‌نوشیم. ما همچنین در مدفوع گاو حمام می‌کنیم. ما هرگز لزوم استفاده از داروهای انگلیسی را احساس نکرده‌ایم.

رهبرانی از حزب ناسیونالیست هندو نارندرا مودی، نخست وزیر هند نیز از استفاده از ادرار گاو به عنوان یک دارو و درمانی برای سرطان حمایت کرده‌اند.  

یکی از رهبران ایالت آسام وقع در شمال شرق هند اوایل ماه جاری میلادی به قانون‌گذاران گفته بود که ادرار و مدفوع گاو می‌تواند برای درمان ویروس کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала