Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گفتگوی جنجالی مگان با ترامپ؛ بیدی نیستم که به این بادها بلرزم

© @fifawomensworldcup - FBجام جهانی زنان / آمریکا تایلند را گل باران کرد
جام جهانی زنان / آمریکا تایلند را گل باران کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اظهارنظرهای مگان راپیتو، کاپیتان تیم ملی زنان امریکا یک بار دیگر جنجالی شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه تیم ملی زنان امریکا قهرمان جام ملت‌های زنان شد، مگان، کاپیتان تیم ملی امریکا که در جریان مسابقات با گفتن اینکه در صورت قهرمانی برای دیدار رییس جمهور ترامپ نخواهد رفت، همه نگاه را به این تیم جلب کرد و به دنبال آن حاشیه‌های بسیاری نیز داشته است.

فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاپیتان زنان امریکا، نامزد پست وزارت خارجه

این صحبت‌های راپینو واکنش تند ترامپ را به دنبال داشت و بین این دو چند توییت کنایی رد و بدل شد و جنگی رسانه‌ای بین هواداران هر دو طرف درگرفت. اکنون بعد از به پایان رسیدن جام جهانی و آرام شدن فضا، مگان راپینو با روزنامه آمریکایی مهم نیویورک تایمز به گفتگو نشسته و درباره آن حوادث توضیح داده است.

مگان در این گفتگو بیان داشته است: "من از خیلی وقت پیش تصمیم گرفتم که در دنیای سیاست مشارکت داشته باشم. البته توییت‌های رئیس‌جمهور باعث شد علاقه‌ام برای رویارویی هزاران برابر شود. ولی من کلا خیلی راحت درباره سیاست صحبت می‌کنم. من متوجه بودم اتفاقی که در حال افتادن است چه اتفاق مهم و بزرگی است و می‌دانستم باید با عملکرد عالی تیم ملی بین وجه سیاسی و وجه ورزشی نوعی تعادل بوجود بیاید.

او در پاسخ به پرسش دیگر روزنامه‌نگار گفت: "ما برای قهرمانی دلایل عمیق و دینامیک و چندلایه داشتیم. ببینید، ما قبل از شروع جام جهانی از فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کرده بودیم. پس می‌دانستیم قهرمانی‌مان چقدر مهم است. البته اگر قهرمان نمی‌شدیم و برمی‌گشتیم، باز هم می‌توانستیم به پیشرفت فوتبال زنان کمک کنیم ولی این را می‌دانستیم که اگر قهرمان شویم اوضاع فرق خواهد کرد. این بود که فشار بیشتری روی خودمان احساس می‌کردیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала