اتمر درباره جان باختن شهروندان افغانستان: با همه ای امکانات این رخداد را پیگیری خواهیم کرد

© Sputnik / Poyaاتمر درباره جان باختن شهروندان افغانستان: با همه ای امکانات این رخداد را پیگیری خواهیم کرد
اتمر درباره جان باختن شهروندان افغانستان: با همه ای امکانات این رخداد را پیگیری خواهیم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان نوشته است، که در خصوص حادثه جان باختن شهروندان افغانستان در مرز این کشور با ایران از همه ای امکانات دیپلماسی کار خواهد گرفت.
اتهام های امریکا در برابر ایران به خاطر جان باختن شهروندان افغانستان، یک طنز تاریخ است - اسپوتنیک افغانستان
اتهام های امریکا در برابر ایران به خاطر جان باختن شهروندان افغانستان، یک طنز تاریخ است

به گزارش اسپوتنیک، حنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان در تویترش درباره حادثه جان باختن شهروندان این کشور نوشت: ظلم و وحشتی که باعث شکنجه و شهادت مردم مظلوم ما در مرز افغانستان و ایران گردیده، خاطر ملت ما را به شدت اندوهگین ساخته است. این غم، غم مشترک ماست. در ادامه تویتر سرپرست وزرات امور خارجه افغانستان آمده است، که به هموطنان خویش اطمینان می دهیم که تا رسیدن به حق و عدالت این جنایت نابخشودنی را با تمام امکانات دیپلماسی کشور پیگیری خواهیم کرد.

یادآوری می کنیم، که در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌های افغانستان در خصوص وقوع حادثه برای شماری از شهروندان این کشور که با عبور از رودخانه مرزی قصد ورود غیر قانونی به خاک ایران را داشته‌اند،  سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز یکشنبه ۱۴ ثور ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان تصریح کرد: این حادثه در خاک افغانستان رخ داده و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران وقوع هر اتفاقی در این ارتباط در خاک کشورمان را رد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала