تعداد لابراتوار های مواد مخدر در افغانستان 200 بار افزایش یافته است

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر تعداد لابراتوار های مواد مخدر در افغانستان 200 بار افزایش یافته است
 تعداد لابراتوار های مواد مخدر در افغانستان 200 بار افزایش یافته است  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولودین: تعداد لابراتوار های مواد مخدر در افغانستان در طول حضور نظامی آمریکا در این کشور 200 بار افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس دومای دولتی روسیه در دیدار با میرحمن رحمانی، رئیس مجلس افغانستان بیان داشت که تعداد لابراتوار های مواد مخدر در افغانستان در طول حضور نظامی آمریکا در این کشور 200 بار افزایش یافته است.   

ولودین گفت: "برای ما بی تفاوت نیست، ما نمی توانیم نگرانی خود را از افزایش 200 مرتبه ای آزمایشگاه های مواد مخدر در طی 20 سال گذشته که ایالات متحده در افغانستان حضور نظانی دارد ابراز نکنیم".

ویچسلاو ولودین رئیس پارلمان روسیه - اسپوتنیک افغانستان
روسیه بخش جداناپذیر اروپا است

این سیاستمدار روسی یادآور شد: "آمریکایی ها در افغانستان  و از جمله در خفظ مرزهای افغانستان  مسئولیت دارد".

وی گفت: "در این ارتباط ، می خواهم بدانم كه: اگر مرز به این طریق محافظت شود، با چنین تعداد آزمایشگاه های مواد مخدر که رو به رشد هم است، پس این  مواد به کدام کشورها منتقل می شوند".

رئیس دومای دولتی روسیه خواست که از چگونگی حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان روشنی انداخته شود.

وی به همتای افغانی خود گفت: "سال آینده 20 سال از زمان حضور ایالات متحده در افغانستان میگذرد، لذا خوب خواهد بود تا بدانیم که در این سالها به چه تعداد مراکز صحی ساخته شده است و کدام پروژه های عمرانی در افغانستان در حال اجرا است".

در این دیدار، ویاچسلاو والودین؛ رئیس دومای دولتی روسیه نیز تأکید کرد که موضوعات مرتبط با امنیت، مقابله با تروریسم ، قاچاق مواد مخدر از مسائلی است که برای کشورش اهمیت دارد و خاطر نشان ساخت که برای حل این مسائل در چارچوب مقررات و اساس نامه های قانونی تفاهم متقابل باید حاصل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала