هشدار اسماعیل یون به اشرف غنی درباره انتخابات ریاست جمهوری + ویدیو

© @ARG1880-FBهشدار اسماعیل یون به اشرف درباره انتخابات ریاست جمهوری + ویدیو
هشدار اسماعیل یون به اشرف درباره انتخابات ریاست جمهوری + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسماعیل یون با انتشار ویدیویی به رئیس جمهور کنونی افغانستان هشدار می دهد که در انتخابات آینده این کشور پیروز نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کشور، اسماعیل یون ویدیویی را در شبکه‌های اجتماعی به نشر رسانیده است، که به اشرف غنی احمدزی گوشزد می‌کند که در صورت برگزاری انتخابات، انتخابات را به عبدالله عبدالله می‌بازد و دلیل آن را بی‌خبری اشرف غنی احمدزی از وضعیت موجود جامعه افغانستان می‌داند.
نامبرده استدلال می‌کند که چهار طرف احمدزی را افراد بی‌ریشه، دروغگو، لاف زن بدون پایگاه اجتماعی و مردمی گرفته است که اشرف غنی احمدزی را در خلایی معلوماتی قرار داده اند، یون یادآور می‌شود که اشرف غنی احمدزی وقت که کوچی‌ها و قوم احمدزی را با خود ندارد پس که را باخود دارد و از کجا رأی می‌گیرد؟ 
نامبرده اضافه می‌کند، که همه ای بازیکنان صحنه سیاسی افغانستان در پهلوی عبدالله عبدالله جمع شده اند و بدون هیچ بحثی در انتخابات برنده می‌شوند، دروغگویان و چاپلوسان نمی‌توانند مانع پیروزی عبدالله عبدالله گردد، یون که از تنها ماندن اشرف غنی احمدزی بسیار عصبانی به نظر می‌رسد باخت اشرف غنی احمدزی را باخت خود می‌داند و پیشنهاد می‌کند که به پروسه صلح بپیوندد و مانع برگزاری انتخابات شود در غیر آن به گفته یون شورای نظار و یا ایتلاف شمال به قدرت می‌رسند.

در همین حال، برخی از کاربران عکس اسماعیل یون در کنار عبدالله عبدالله را منتشر و می نویسند که حتمن کاسه زیر نیم کاسه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала