هشدار مسعود اندرابی به منسوبین پولیس ملی

© Photo / فیسبوک وزارت امور داخلهمسعود اندرابی: هرنوع مداخله منسوبين پوليس ملی در انتخابات مورد بازپرس و پيگرد قانونی قرار خواهد گرفت
مسعود اندرابی: هرنوع مداخله منسوبين پوليس ملی در انتخابات مورد بازپرس و پيگرد قانونی قرار خواهد گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت داخله در نشست با مسولیین رسانه‌ها از آماده گی نيروهاي پوليس ملي در راستای تامين انتخابات به مسؤلين رسانه‌ها اطمينان داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله با نشر خبرنامه‌ای گفته است سرپرست این وزارت با مسولیین رسانه‌ها دیدار کرده است و از تامین امنیت در انتخابات اطمینان داد است.
مسعود اندرابی گفت كه وزارت امورداخله مطابق به پلان امنيتی خويش كه به منظور تامين امنيت برگذاري انتخابات رياست جمهوري سال ١٣٩٨ تهیه گرديد است، آماده گي هاي لازم امنيتی را روی دست گرفته است و تلاش ميكند تا اشتراک تمام مردم افغانستان را بدون كدام مشوش‌های امنيتی در اين پروسه آماده سازد.

   مسعود اندرابی: نیروی بیشتر به محلات انتخاباتی اعزام می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
وزارت داخله: نیروی بیشتر به محلات انتخاباتی اعزام می‌شود

آقای اندرابی از بی طرفی نیروهای امنیتی تاکید کرده و گفت كه هرنوع مداخله منسوبين پوليس ملی در اين پروسه مورد بازپرس و پيگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
گفتنیست که چندی پیش نیز سرپرست وزارت داخله گفته بود که نیروهای امنیتی و دفاعی به ویژه نیروهای پولیس ملی به عنوان نهاد اصلی تأمین‌کننده امنیت انتخابات، به گروه‌های شورشی اجازه مختل‌سازی این روند بزرگ ملی را نخواهند داد.
مسعود انداربی تعکید کرده بود که شورشیان طالب در نبرد با نیروهای امنیتی ناکام شده و کوشش خواهند کرد تا برای انتقام‌گیری، روند ملی انتخابات را مختل سازند؛ به همین دلیل نیروی کمکی بیشتری به محلات انتخاباتی اعزام می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала