اختطافچیان در بغلان یک کودک 11 ساله را پس از شنکجه به قتل رساندند

© Sputnikاختطافچیان در بغلان یک کودک 11 ساله را پس از شنکجه به قتل رساندند
اختطافچیان در بغلان یک کودک 11 ساله را پس از شنکجه به قتل رساندند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کودک اختطاف شده از ولایت بغلان، پس از سپری کردن مدت در بند و تحمل شکنجه زیاد از سوی اختطافچیان به قتل رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، «یاسر» کودک اختطاف شده از شهر کهنه ولسوالی نهرین ولایت بغلان، پس از سپری کردن مدتی در بند و تحمل شکنجه زیاد از سوی اختطافچیان به قتل رسید.

این کودک یازده ساله حدود یک ماه پیش از این ولسوالی اختطاف شده بود و اختطافچیان در بدل رهایی  وی خواستار یک میلیون افغانی از فامیل این کودک شده بودند.

مادر و برادر یاسر می‌گویند که اختطافچیان از آنان یک میلیون افغانی مطالبه کرده است و از بهر نشانی از وی کفش‌های کهنه و لباس‌های وی را برای آنان فرستاده اند و با آن که خانواده این کودک گاو شان را فروخته اند ولی نتوانسته اند که جان کودک شان را از چنگ اختطافچیان نجات دهند.

با این حال، خانواده وی جسد او را از نزدیکی خان شان یافته اند که جز استخوان و پارچه‌های لباس همه پوست گوشت وی را حیوانات درنده خورده اند.

درهمین حال، مادر و برادر یاسر می‌گویند که نهادهای امنیتی بغلان برای نجات «یاسر» کاری نکرده اند.

با این همه، مسئولان پولیس این ولایت تأکید می‌ورزند که برای شناسایی عاملان این قضیه دست به کار شده اند و می‌افزایند که این قضیه زیر پیگیری آنان قرار دارد. 

پیش از این، اختطافچیان مهسا بنت مرتضی دخترک شش ساله را مورخ 19حوت 1397حوالی ساعت 9:10 دقیقه صبح از کوچه هشتم پروژه 315 خیرخانه از مربوطات حوزه یازدهم امنیتی اختطاف کردند و سپس به گونۀ بی‌رحمانه وی را به قتل رساندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала