پمپئو: با غنی، عبدالله و کرزی گفتگوهای سازنده داشتم

© Photo / ارگدیدار مایک پامپئو، وزیر خارجه امریکا با رئيس جمهور غنی، عبدالله عبدالله و حامد کرزی در کابل
دیدار مایک پامپئو، وزیر خارجه امریکا با رئيس جمهور غنی، عبدالله عبدالله و حامد کرزی در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه امریکا گفته است که وی در جریان سفر به افغانستان با رئيس جمهور غنی، رئيس اجراییه و رئيس جمهور پیشین افغانستان گفتگوهای سازنده داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا که طی یک سفر غیرمنتظره به کابل آمده، پس از دیدار با محمد اشرف غنی، رئيس جمهوری اسلامی افغانستان، عبدالله عبدالله، رئيس اجراییه کشور و حامد کرزی، رئيس جمهور پیشین افغانستان، گفتگوهای شان را سازنده خوانده است.

وزیر خارجه امریکا در با نشر تصاویر این نشست در صفحه توییترش نوشته است: سفر عالی به افغانستان با گفتگوهای سازنده درمورد پروسه صلح افغانی و نیاز به انتخابات معتبر با رئيس جمهور اشرف غنی، رئيس اجراییه و رئيس جمهور پیشین افغانستان، احزاب سیاسی، نمایندگان نظامی و جامعه مدنی به شمول زنان.

قبل از این ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌یی اعلام کرده بود که رئیس جمهور غنی ظهر امروز مایک پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا را به حضور پذیرفت و در رابطه به افزایش تحرکات و ظرفیت نیروهای امنیتی و دفاعی، هماهنگی و همسویی روابط دوجانبه، پروسۀ صلح و انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان، بحث همه جانبه نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала