رئیس جمهور غنی با فرمانده کل ارتش امریکا دیدار کرد

© ARG - ارگ -FBرئیس جمهور غنی با فرمانده کل ارتش امریکا دیدار کرد
رئیس جمهور غنی با فرمانده کل ارتش امریکا دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور غنی بعد از ظهر دیروز (سه شنبه، ۳۰ دلو) با جنرال جوزف ووتل فرماندهفرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحدۀ امریکا ملاقات کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کاخ ریاست جمهوری با نشر یک اعلامیه گفته است که محمد اشرف غنی در دیدار با فرمانده کل ارتش امریکا در مورد پروسۀ صلح، تمویل و تقویت نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و مبارزه مشترک علیۀ تروریزم، بحث و تبادل نظر کردند.
در اعلامیه ی ارگ به نقل از جنرال ووتل آمده است: "ماموریت و دورۀ کاری ام به پایان رسیده است و جانشین من شخصی خواهد بود که با شرایط افغانستان بلدیت داشته باشد و منحیث همکار استراتیژیک با حکومت، نیروهای امنیتی و دفاعی و مردم افغانستان به کار خود ادامه خواهد داد."
اعلامیه می افزاید که در مقابل، رئیس جمهور غنی از همکاری های ایالات متحدۀ امریکا در بخش های مختلف و خدمات جنرال ووتل قدردانی کرده، گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان نسبت به گذشته، توانمند شده اند و ظرفیت های مسلکی و محاربوی شان بهتر شده است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد که مبارزه با تروریزم ادامه خواهد داشت و به بحران ۴۰ ساله به گونه اساسی نقطۀ پایان گذاشته می شود و افغانستان به صلح باعزت و پایدار دست خواهد یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала