واکنش نیروی انتظامی ایران به ویدیوی لت و کوب شهرواندان افغانستانی توسط یک سرباز این کشور

© K. Bezhanواکنش نیروی انتظامی ایران به ویدیوی لت و کوب شهرواندان افغانستانی توسط یک سرباز این کشور
واکنش نیروی انتظامی ایران به ویدیوی لت و کوب شهرواندان افغانستانی توسط یک سرباز این کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی ایران در واکنش به انتشار ویدیویی از لت و کوب چند نفر از شهروندان کشور افغانستان از سوی یک سرباز، انتساب این اقدام به سرباز را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی پولیس ایران اعلام کرد: در پی انتشار ویدیوی در فضای مجازی در خصوص لت و کوب شماری از شهروندان کشور افغانستان از سوی فردی که لباس سرباز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را بر تن دارد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

با تحقیقات انجام‌شده مشخص شد که چنین اتفاقی در هیچ ‌یک از مقرهای ناجا رخ نداده است و به همین دلیل عاملان تهیه این ویدیو زیر تعقیب پولیس قرار گرفتند.

بر این اساس، شناسایی و دستگیری افرادی که قصد از بین بردن امنیت روانی جامعه را دارند، در دستور کار قرار گرفته است و افراد سودجو باید بدانند که تخریب پولیس و زیر سئوال بردن اقتدار پولیس مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

یادآوری می کنیم، که در این هفته یک ویدیوی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، که در آن یک سرباز ایرانی شماری از کارگران مهاجر افغانستانی را بدون هیچ دلیلی مورد ضرب و شتم و توهین تحقیر قرار می دهد. نشر این ویدیو واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی در بین شهروندان افغانستان و ایران داشت.  

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала