آیا پرونده ترور جنرال رازق به باد فراموشی سپرده شد؟

© Photo / General Abdul Raziq FBجنرال رازق، فرمانده پولیس کندهار
جنرال رازق، فرمانده پولیس کندهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ائتلاف بزرگ ملی افغانستان با انتقاد از بی پروایی حکومت در مورد رسیدگی به پرونده ترور جنرال رازق، اظهار داشت که این پرونده به باد فراموشی سپرده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ائتلاف بزرگ ملی با نگرانی از بدتر شدن وضعیت امنیتی کشور از مسئولین حکومتی میخواهد تا هرچه عاجل نسبت به تأمین امنیت جان و مال مردم و اعزام نیرو های تازه نفس برای بازپس گیری مناطق از دست رفته اقدام جدی نماید. 

جنرال رازق، فرمانده پولیس کندهار - اسپوتنیک افغانستان
آیا ترور جنرال رازق نشان دهنده افزایش قدرت طالبان است؟

این ائتلاف می افزاید که در این اواخر رییس جمهور تعدادی از بست های بلند رتبه دولتی را برای کسب رضایت بزرگان و متنفذین جهت جلب توجه و حمایت شان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1398 اختصاص داده است که این عملکرد ریس جمهور خلاف قوانین حاکم در کشور است، حالانکه حادثات دلخراش و مبهم چون قتل شهید جنرال عبدالرازق اچکزی قوماندان امنیه پیشین ولایت قندهار به باد فراموشی سپرده شده و به پرونده ترور وی رسیدگی صورت نگرفته است.
پیشتر،معصوم استانکزی، رییس امنیت ملی در مورد جزیات قتل جنرال رازق گفت، تمامی عناصر ترور فرمانده امنیه ولایت قندهار شناسایی و شماری از آنها دست گیر شده اند و در مجموع پرونده این حمله از نگاه امنیتی تکمیل شده است.
لازم به ذکر است که در تاریخ 18 اکتبر سال جاری؛ در حمله طالبان به دفتر والی قندهار جنرال عبدالرازق، فرمانده پلیس قندهار، مومن حسین خیل، رئیس اداره امنیت قندهار کشته شدند.
در این حمله همچنین زلمی ویسا، والی ولایت قندهار زخمی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала