برادران اسامه: حمزه بن‌لادن با دختر تروریست عروسی کرده و در افغانستان است

© AP Photo / CIAبرادران اسامه: حمزه بن‌لادن با دختر تروریست عروسی کرده و در افغانستان است
برادران اسامه: حمزه بن‌لادن با دختر تروریست عروسی کرده و در افغانستان است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمزه بن‌لادن، پسر تروریست شماره یک جهان اسامه بن‌لادن با دختر یکی از سازماندهندگان حملات تروریستی یازدهم سپتمبر در امریکا، عروسی کرده است و به گفته نزدیکان وی، به احتمال زیاد در افغانستان زندگی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بریتانیایی گاردین، احمد و حسن العطاس، برادران ناسکۀ اسامه بن‌لادن در یک مصاحبه اختصاصی گفته اند که حمزه بن‌لادن، پسر اسامه بن‌لادن با دختر محمد عطا، یکی از سازماندهندگان و عاملین حملات تروریستی یازدهم سپتمبر سال 2001 در ایالات متحده امریکا، عروسی کرده است.

به گفته نزدیکان اسامه بن‌لادن، حمزه نقش مهمی را در "القاعده" بازی می‌کند و قصد انتقام‌گیری مرگ پدرش را که هفت سال قبل توسط نیروهای ویژه امریکا در پاکستان کشته شد، در سر دارد.

آیا پسر بن لادن در افغانستان حضور دارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا پسر بن لادن در افغانستان حضور دارد؟

این نزدیکان بن‌لادن با اینکه نام همسر حمزه بن‌لادن را ذکر نکرده اند، می‌گویند که به احتمال زیاد پسر اسامه بن‌لادن در افغانستان زندگی می‌کند.

حمزه بن‌لادن پسر یکی از همسران اسامه است که زنده مانده اند.

مادر حمزه یکجا با اسامه بن‌لادن در ویلای وی در ایبت‌آباد پاکستان زندگی می‌کرد، جایی‌که "تروریست شمار یک" جهان به تاریخ 2 ماه می سال 2011 توسط نیروهای ویژه امریکایی به قتل رسید.

پس از کشته‌شدن اسامه بن‌لادن، حمزه بارها با نشر اعلامیه‌ها مردم را به "جهاد" علیه امریکا، بریتانیا، فرانسه و اسرائیل، دعوت نموده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала