ارگان‌های محل: پس از ختم رایزنی‌ها، مسوول جدید بلخ کارش را آغاز می‌کند

© Photo / M.Yousoufzada/FBمنیره یوسفزاده، سخنگوی اداره مستقل ارگان های محل
منیره یوسفزاده، سخنگوی اداره مستقل ارگان های محل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی ادارهٔ مستقل ارگان‌های محل در رابطه با موضوع معرفی والی جدید ولایت بلخ گفت که به محض ختم رایزنی‌ها، والی جدید ولایت بلخ به آنجا رفته و ایفای وظیفه خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منیره یوسف‌زاده، سخنگوی ادارهٔ مستقل ارگان‌های محل جمهوری اسلامی افغانستان گفت: پست مقام ولایت یک پست سیاسی می‌باشد و ما علاوه بر کارکردهای آنها موضوع رضایت مردم و ما برای ارزیابی آن می‌بینیم که رسانه‌ها چه می‌گویند، نهادهای مدنی و متنفذین محل چه نظر دارند درمورد این مسوولین محلی و چه اندازه موجودیت این والی‌ها در توسعه محلات‌شان موثر بوده است.

امضای نور دیگر اعتبار ندارد - اسپوتنیک افغانستان
امضای نور دیگر اعتبار ندارد

خانم یوسف‌زاده در ارتباط با موضوع معرفی والی جدید ولایت بلخ و آغاز کارش گفت: بحث بلخ یک بحث سیاسی است، بحث‌ها و رایزنی‌ها جریان دارند، به محض اینکه مشکلات حل شوند و رایزنی‌ها ختم شوند، حتماً مسوول جدید بلخ می‌روند آنجا و ایفای وظیفه می‌کند.

این در حالیست که چندی قبل ادارهٔ مستقل ارگان‌های محل گفته بود که امضای عطامحمد نور به عنوان والی ولایت بلخ قابل اعتبار نیست.
عطامحمد نور در واکنش به این گفته‌ها اعلام نمود که این ادارهٔ در سطح ماموریت قرار دارد و نباید در موضوعات بزرگ سیاسی کشور مداخله کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала