جنگ در ولسوالی جلریز پایان یافت

عضو شوید
سپوتنیک، کابل: مقام‌های محلی ولایت میدان وردگ در غرب کابل، اعلام کرده که جنگ و درگیری مسلحانه میان نیروهای امنیتی و مهاجمان گروه طالبان در ولسوالی جلریز این ولایت خاتمه یافته است.

دفتر والی میدان وردگ با اعلام این خبر می‌گوید که روز گذشته شماری از مهاجمان طالبان بالای پوسته‌های امنیتی در مناطق اسماعیل‌خیل و شیرخان ولسوالی جلریز حمله کرده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند. دفتر والی میدان وردگ می‌افزاید که این حمله به منظور تصروف پوسته‌های امنیتی صورت گرفته است.

این مبنع می‌افزاید که نیروهای امنیتی در برابر حمله تهاجمی طالبان مقاومت نشان داده و با آنان درگیر شدند. این درگیری که از ساعت سه و نیم بعد از ظهر روز پنجشنبه آغاز شده بود، تا ساعت دو بامداد جمعه ادامه داشت.

دفتر والی میدان وردگ می‌افزاید در جریان نبرد با مهاجمان طالبان، معراج از فرماندهان مهم طالبان با هجده تن دیگر از مهاجمان به قتل رسیده‌اند. این منبع تاکید کرده که حالا وضعیت امنیتی در ولسوالی جلریز به حالت عادی برگشته و مسیر بر روی ترافیک باز شده است.

ولسوالی جلریز از ناامن‌ترین ولسوالی‌های ولایت میدان وردگ است. این ولسوالی در مسیر ولایت بامیان قرار دارد. سال گذشته این ولسوالی شاهد یک فاجعه انسانی بزرگ بود. سال گذشته مهاجمان طالبان در حمله بالای پوسته‌های امنیتی پولیس محلی، ده‌ها تن از سربازان این نیروها را به قتل رساندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала