- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ارتش روسیه یک خودرو نظامی امریکایی برای تخلیه آبرامز را در نزدیکی آودیوکا نابود کرد + ویدیو

© Photo / YouTube/Phil NetMaquettesM88A2 Hercules
M88A2 Hercules  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عضو شوید
در نزدیکی آودیوکا، یک وسیله نقلیه M88A هرکول که برای تخلیه تانک آبرامز قرار بود از آن نیروهای اوکراینی کار بگیرند از سوی نیروهای روسیه ویران و در پشت جبهه انتقال داده شد.
به گزارش اسپوتنیک، پرسنل نظامی منطقه نظامی مرکزی روسیه یک خودروی زرهی تعمیر و تخلیه امریکایی M88A Hercules را که از آن برای تخلیه تانک مشهور آبرامز در نظر گرفته شده بود، نابود و از محور آودیوکا تخلیه کردند.
پیش از این شماری از رسانه ها از تحویل 8 دستگاه خودروی M88A Hercules به کی یف خبر داده بودند. ارتش امریکا از سال 1959 از این خودروهای زرهی کار می گیرند. این تجهیزات برای تخلیه تانک ها از آن میان آبرامز امریکایی طراحی شده است.
Стрельбы из зенитно-ракетного комплекса Стрела-10М3 на всеармейском конкурсе Чистое небо на полигоне Ейский Учебного центра войсковой противовоздушной обороны - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 68 پهپاد در شبانه روز بر فراز منطقه کراسنودار و کریمه
معاون فرمانده هنگ ارتش روسیه با نشانه ای تماس «کازان» گفت: "خودروی زرهی تعمیر و تخلیه M88A بر اساس تانک M48 تولید شده از سوی ایالات متحده امریکا ساخته شده است. این موتر نظامی در جریان عملیات تهاجمی در محور آویوکا در منطقه روستای بردیچی از سوی واحدهای تهاجمی گروه نیروهای "مرکزی" ما متوقف و تصرف شد".
به گفته وی، نظامیان اوکراینی این خودرو را در میدان نبرد رها کردند و به نوبه خود توسط نیروهای تهاجمی گروه مرکز به عنوان غنیمت گرفته شد.
این سرباز روسیه گفت: "با توجه به آسیب ها، فکر می کنم این خودرو با کمک یک پهپاد FPV متوقف شده و محفظه موتور آن آتش گرفته است".
وی تصریح کرد: این خودرو حدود 50 سال قدمت دارد و برای تخلیه تانک های آبرامز به اوکراین منتقل شده است. این مدل در تعدادی از شاخص ها نسبت به مدل های مشابه ساخت روسیه کیفیت پایین تری دارد. به گفته این متخصص، این خودرو در چند روز آینده بازسازی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала