امریکا آماده اعمال تحریم های جدید علیه چین در بحبوحه اوضاع اوکراین است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен на саммите АТЭС в Таиланде
Государственный секретарь США Энтони Блинкен  на саммите АТЭС в Таиланде  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2024
عضو شوید
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در جریان سفر به چین گفت که ایالات متحده آماده است تا اقدامات جدید و اعمال تحریم ها علیه چین را در پس زمینه اوضاع اوکراین انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بلینکن در یک نشست مطبوعاتی گفت: "ما از طرف ایالات متحده قبلاً تحریم هایی را علیه بیش از 100 نهاد چینی، کنترل صادرات و غیره اعمال کرده ایم و ما کاملاً آماده هستیم تا اقدامات جدیدی انجام دهیم، من این را در جلسات امروز به صراحت بیان کردم." کنفرانس پکن، در مورد حمایت ادعایی چین از روسیه صحبت کرد.
Государственный секретарь США Энтони Блинкен принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
هشدار بلینکن به چین در صورت فرستادن جنگ افزار به روسیه
پیش از این، وال استریت ژورنال به نقل از منابع گزارش داد که ایالات متحده در حال توسعه تحریم های مالی علیه برخی بانک های چینی است تا پکن را مجبور به قطع روابط تجارتی با روسیه به دلیل ترس از اینکه تجارت با چین باعث تقویت تولید نظامی روسیه شده است. فدراسیون که قادر خواهد بود اوکراین را در "جنگ فرسایشی" شکست دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала