- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روسیه "گنبد محافظ" بر فراز ولایت زاپاروژیه ایجاد خواهد کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2024
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که اس-300، پانتسیر و سایر سیستم‌های دفاع هوایی گروه نظامی دنیپر در حال ایجاد یک "گنبد محافظ" بر فراز ولایت زاپاروژیه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، این وزارت خاطرنشان کرد: خدمه سیستم‌های راکتی ضدهوایی اس-300 در ارتباط با سایر سیستم‌های دفاع هوایی یک گنبد محافظ در سراسر منطقه زاپاروژیه ایجاد می‌کنند.
در آنجا خاطرنشان کردند که واحدهای دافع هوا از تاسیسات تحت پوشش در برابر حملات هوایی از جمله در شرایط اقدامات متقابل الکترونیکی و آتش شدید دشمن محافظت می‌کنند.
واحدهای روسی برای درگیری با اهداف هوایی نیروهای مسلح اوکراین، از سیستم‌های راکتی ضد هوایی "بوک ـ ام 2" (Buk-M2) نیز استفاده می‌کنند. این یک سیستم بسیار متحرک است که برای از بین بردن طیاره‌های استراتژیک و تاکتیکی، هلیکوپترها، راکت‌های کروز، بمب‌های هدایت شونده و سایر اشیاء پرنده آیرودینامیکی طراحی شده است.
علاوه بر این، وزارت دفاع روسیه به سخنان یک نظامی اشاره کرد که گفت که به ویژه از سیستم های پانتسیر برای مبارزه با طیاره‌های بدون سرنشین اوکراینی استفاده می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала