سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به کمک های جدید آمریکا به کی‌یف: آمریکا طرف جنگ را انتخاب کرد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر روسیه در واشنگتن
سفیر روسیه در واشنگتن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2024
عضو شوید
سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به کمک های جدید آمریکا به کی یف گفت: ایالات متحده آمریکا طرف جنگ را انتخاب کرد، در کنار شرارت قرار گرفت و از فاشیسم حمایت کرد
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در باره ارائه کمک های جدید نظامی آمریکا به کی‌یف گفت که ایالات متحده با اختصاص کمک های چند میلیارد دالری جدید به کی‌یف، طرف جنگ را انتخاب کرد.
به گفته سفیر روسیه در واشنگتن، ایالات متحده با ارائه کمک های جدید به کی یف، در لبه درگیری مستقیم بین قدرت های هسته ای قرار گرفته است.
وی گفت، واشنگتن مسئولیت خود را بر اساس منشور سازمان ملل در قبال مسئولیت صلح و امنیت نقض کرد
آنتونوف به خبرنگاران گفت: "آمریکا انتخاب خود را به نفع جنگ کرد، در کنار فاشیسم قرار گرفت، دولت به خاطر مجتمع نظامی-صنعتی حریص سیری ناپذیر خود که از آن "علیه روسیه استفاده می‌شود" جان کل ملت را به خطر انداخت و با سرنوشت ساکنان این کشور بازی کرد."
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، اوایل روز چهارشنبه قانونی را برای کمک به متحدان خارجی از جمله اوکراین که 61 میلیارد دالر برای ادامه بن بست خود با روسیه دریافت می کند، امضا کرد.
پنتاگون گزارش داد که ایالات متحده بسته جدیدی از کمک های نظامی به ارزش یک میلیارد دالر به اوکراین ارسال می کند.
مقام های پنتاگون خاطرنشان کردند که این تجهیزات شامل مهمات دفاع هوایی، موشک انداز چندگانهHIMARS گلوله های خوشه ای و خودروهای جنگی پیاده نظام بردلی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала