وزارت خارجه روسیه قتل "اِرمین" روزنامه نگار نظامی را جنایت خونین نامید

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2024
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه قتل اِرمین خبرنگار نشریه خبری ایزوستیا را جنایتی خونین خواند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کانال تلگرامی وزارت خارجه روسیه، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت: روسیه قتل سمیون ارمین، روزنامه نگار ایزوستیا را ثبوت دیگری بر ماهیت تروریستی رژیم ولودیمیر زلنسکی می داند، مسکو از سازمان های بین المللی مربوطه و نهادهای حقوق بشری می خواهد که قتل او را شدیداً محکوم کنند.
اوایل روز جمعه، ایزوستیا از کشته شدن سمیون ارمین خبرنگار نظامی خود در نتیجه حمله پهپاد FPV در منطقه عملیات ویژه خبر داد. آخرین گزارش او چند روز پیش منتشر شد. خبرنگار جنگ در ماریوپول، در کارخانه آزوفستال، در مارینکا انجام وظیفه می کرد. ایزوستیا خاطرنشان می کند که در منطقه نظامی شمالی او بیش از یک بار جان خود را به خطر انداخت.
ما این قتل هدفمند و بی رحمانه یک روزنامه نگار را ثبوت دیگری بر ماهیت تروریستی رژیم زلنسکی می دانیم که نمایندگان رسانه ها، افسران نظامی و شخصیت های روس را هدف قرار داده است.

در تفسیر زاخارووا آمده است، انتشار حقایق برای جامعه جهانی آشکار می کند و واقعیت های غیرقابل انکار را در مورد جنایات شبه نظامیان رژیم کی‌یف ارائه می دهد.

ما از سازمان‌های بین‌المللی مربوطه و نهادهای حقوق بشری خواستار محکومیت قاطع و فوری قتل وحشیانه یک روزنامه‌نگار روسی هستیم که اکنون با سکوتی همیشگی که دارند، به اجازه کی‌یف برای حملات تروریستی جدید به نمایندگان رسانه ها و حتی وحشتناک‌تر را می‌دهند در نتیجه همدست آنها می شوند.
این دیپلمات تاکید کرد که قتل ارمین یک "جنایت خونین" است که "نمی‌توان آن را جز اقدامی انتقام‌جویانه برای انجام صادقانه وظیفه خبرنگاری تلقی کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала