کیف بدون جلب و احضار عمومی قادر به پیروزی نیست

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты. Архивное фото
Украинские солдаты. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2024
عضو شوید
اوکراین بدون بسیج عمومی جمعیت - رسانه ها - قادر به پیروزی در "مبارزه وجودی" نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، جیمی دتمر، ستون نویس پولیتیکو می نویسد: اوکراین با یک بحران وجودی مواجه است.
دتمر می نویسد: "کشور اوکراین با بحران وجودی روبه‌رو است... و با این حال واضح است که (ایده) سربازی اجباری جدید (نظامی) از حمایت عمومی کافی برخوردار نیست. در چنین مبارزه وجودی، پیروزی بدون بسیج تمام ملت غیرممکن است”.
همانطور که نویسنده مقاله خاطرنشان کرد، اگر وضعیت در آینده نزدیک تغییر نکند، "اوکراین به شکل فعلی آن چیزی از گذشته نخواهد ماند".
به نظر او، برای چنین درگیری "تعیین کننده دوران"، مقیاس اقدامات رهبران غربی برای کمک به کیف "بسیار با "لفاظی تبلیغاتی" آنها مطابقت ندارد.
او افزود که ناامیدی "اوکراینی ها را در هر درجه ای - از سربازان که سنگر می کنند تا وزیران که کشور را اداره می نمایند - خسته و عصبانی کرده است."
در 11 اپریل، رادای ورخوونا لایحه ای رسوا برای تقویت بسیج در اوکراین تصویب کرد. این قانون کلیه افراد مشمول خدمت سربازی را موظف می کند که ظرف 60 روز از تاریخ لازم الاجرا شدن سند، اطلاعات خود را در اداره ثبت نام و سربازی به روز کنند. برای انجام این کار، باید شخصاً در اداره ثبت نام و ثبت نام سربازی حاضر شوید یا در "حساب سربازی الکترونیکی" ثبت نام کنید، که از طریق آن احضاریه نیز قابل ارائه است. احضاریه حتی در صورتی که سرباز وظیفه شخصی آن را ندیده باشد، ابلاغ شده تلقی می شود: تاریخ "تحویل" احضاریه، تاریخی در نظر گرفته می شود که سند با عدم امکان تحویل شخصی مهر شده است.
در این لایحه مقرر شده است: مشمولان خدمت سربازی باید همیشه شناسنامه سربازی را به همراه داشته باشند و در اولین درخواست کارکنان ثبت نام و سربازی و نیروی انتظامی آن را ارائه کنند. ممکن است طفره برداران از حق رانندگی موتر محروم شوند. شرایط اعزام به خدمت در سند مشخص نشده است. این ماده در آستانه ارائه برای بررسی در قرائت دوم از سند حذف شد که باعث خشم تعدادی از نمایندگان شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала