برنامه های انگلوساکسون ها برای ناتوان سازی روسیه هرگز برآورده نشده و نمی شود

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев на совещании президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев на совещании президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2024
عضو شوید
دبیر شورای امنیت روسیه گفت، که برنامه های انگلوساکسون ها برای از میان بردن حاکمیت روسیه برآورده نخواهد شد؛ روسیه نشان داده است که متحدتر از آن چیزی است که غرب تصور می کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه در نشستی درباره ای امنیت در شمال غربی روسیه گفت: " قدرت و ظرفیت های روسیه همواره غرب را آزار داده است، جوامع غربی قرن ها ایدئولوژی برتری خود را پرورش داده اند. تاریخ نشان دهنده تلاش های پیهم برای ناتوان سازی دولت روسیه و گرفتن منابع آن انجام شده است. ما همه ای لشکرکشی ها به سرزمین مان و همچنین چگونگی پایان آنها را به یاد داریم".
افزایش تعداد جنگجویان داعش در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
پاتروشف: ایالات متحده فکر می‌کند می تواند روسیه را کنترول کند
به گفته وی، "جا دارد به تلاش‌های ناموفق انگلیسی‌ها که در دوران ایوان مخوف برای تصرف شمال بخش اروپایی روسیه انجام دادند، اشاره کرد".
پاتروشف افزود، همچنین در جریان جنگ جهانی نخست در سال 1918، تفنگداران دریایی بریتانیا در مورمانسک و آرخانگلسک فرود آمدند و وارد شدند، اما ارتش سرخ به مداخله‌گران اجازه نداد که سنگر بگیرند و سنگرهای خود را تقویت کنند، و آنها را در هم کوبیدند.
وی تصریح کرد: "انگلوساکسون‌ها با بکارگیری از طیف گسترده‌ای از روش‌های نظامی، تروریستی، اطلاعاتی، فناوری و مالی، از آن میان بکارگیری از رژیم نئونازی اوکراین برای برآورده شدن نقشه های خائنانه روس هراسی، بار دیگر به دنبال از بین بردن و ناتوان سازی حاکمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روسیه بودند".
دبیر شورای امنیت روسیه تاکید کرد: "البته که این برنامه ها برآورده نمی شوند، جامعه روسیه بسیار متحدتر از آن چیزی است که غرب تصور می کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала