نابود شدن سکوهای پرتاب موشک در غزه از سوی ارتش اسرائیل

© AFP 2023Разрушенные здания в Хан-Юнисе
Разрушенные здания в Хан-Юнисе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2024
عضو شوید
ارتش اسرائیل از نابود کردن سکوهای پرتاب موشک در غزه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل نوشت: سکوهای پرتاب موشک در نوار غزه که بخش مرکزی اسرائیل با استفاده از آنها مورد یورش قرار گرفته شده بود، نابود شدند.
Территории вокруг больницы Аль-Шифа в Газе после того, как израильские военные покинули комплекс, Палестина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2024
یورش ارتش اسرائیل به یک اردوگاه در مرکز غزه
شنبه شب آژیرهای یورش های هوایی در جنوب اسرائیل به صدا درآمد. به گفته ارتش اسرائیل، سه پرتاب موشک در شهر سدروت در جنوب این کشور ثبت شد و موشک ها با موفقیت رهگیری شدند. منطقه ای که موشک ها از آنجا پرتاب شدند زیر آتش توپخانه ارتش اسرائیل قرار گرفت.
در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است: "جنگنده‌های ارتش اسرائیل سه پایگاه پرتاب حاوی 20 موشک آماده پرتاب به مرکز اسرائیل را هدف قرار دادند و نابود کردند".
به گزارش ارتش این کشور، "لشکر 162 به انجام عملیات هدفمند در بخش مرکزی نوار غزه ادامه می دهد. ارتش در جریان 24 ساعت گذشته شماری از ساختارهای زیربنایی جنبش حماس را نابود کرده و شماری رادیکال را از بین برده است".
در پایان خبرنامه ای ارتش اسرائیل آمده است: " نیروی هوایی اسرائیل در 24 ساعت گذشته بیش از 30 هدف حماس در نوار غزه را بمباران کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала