سرنگونی پهپاد حوثی ها از سوی نیروهای ائتلاف غربی

© Photo / HMS Kent / LPhot Dan RosenbaumЭсминцы ВМС США "Портер", "Дональд Кук" и "Франклин Рузвельт" и британский фрегат "Кент"
Эсминцы ВМС США Портер, Дональд Кук и Франклин Рузвельт и британский фрегат Кент  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2024
عضو شوید
پنتاگون گفت: نیروهای ائتلاف غربی پهپاد حوثی ها را در دریای سرخ سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی مرکزی پنتاگون اعلام کرد، که نیروهای ائتلاف غربی یک پهپاد حوثی ها را در دریای سرخ سرنگون کردند.
در پیام فرماندهی آمده است: "هواپیماهای ائتلاف یک پهپاد را نابود کردند و نیروهای امریکایی یک پهپاد سطحی را که از سوی حوثی ها پرتاب شده بود، نابود کردند".
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2024
یورش حوثی ها به یک کشتی تانکر گاز مایع امریکایی در دریای سرخ
جنبش حاکم انصارالله (حوثی ها) در شمال یمن، که کنترل بیشتر سواحل دریای سرخ یمن را در اختیار دارد، پیش از این درباره ای قصد خود برای یورش به هر کشتی در پیوند با اسرائیل هشدار داده و از دیگر کشورها خواسته بود که خدمه خود را از آنها فراخوانده و به آنها در دریا نزدیک نشوند.
پس از آن شماری از شرکت های کشتیرانی تصمیم گرفته اند حمل و نقل از طریق دریای سرخ را متوقف کنند. ایالات متحده و بریتانیا از میانه ای جنوری یورش های را در برابر سنگرهای حوثی ها انجام داده اند و آن را پاسخی به تهدیدها در برابر آزادی دریانوردی در دریای سرخ می دانند. محمد علی الحوثی، یکی از اعضای عالی ترین شورای سیاسی انصارالله، این یورش ها را یک وحشی گری تروریستی و تهاجم عمدی و غیرموجه خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала