آستین: وضعیت نیروهای مسلح اوکراین در جبهه خطرناک است

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteГенерал армии США Ллойд Джеймс Остин III
Генерал армии США Ллойд Джеймс Остин III - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2024
عضو شوید
رئیس پنتاگون گفت، که کمک به اوکراین را یک امر افتخاری و امنیتی برای ایالات متحده می داند.
به گزارش اسپوتنیک، لوید آستین، رئیس پنتاگون می گوید، برای ایالات متحده کمک به اوکراین مهم است، زیرا وضعیت برای نیروهای مسلح اوکراین خطرناک است.
او در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست متحدان کیف در پایگاه رامشتاین در آلمان گفت: "امروز بقای اوکراین در خطر است و امنیت امریکا در خطر است. من امروز مصمم به ادامه دادن کمک های امنیتی و مهمات امریکایی اینجا را ترک می کنم. و این موضوع بقا و حاکمیت اوکراین است و این موضوع افتخار و امنیت برای امریکا است".
Генерал армии США Ллойд Джеймс Остин III - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
لوید آستین: امریکا به زودی سیستم های دفاع هوایی برای اوکراین تحویل می دهد
کنگره ایالات متحده هنوز با درخواست جدید برای کمک به اوکراین موافقت نکرده است، در حالی که دولت اعلام کرده است که در دسمبر سال گذشته امکان انتقال بودجه نظامی را به پایان رسانده است.
در میانه ای ماه مارچ کاخ سفید اعلام کرد، که واشنگتن فرصتی برای ارسال مهمات به ارزش 300 میلیون دالر به کیف پیدا کرده است، اما این کمک به نیروهای مسلح اوکراین برای "چند هفته" کافی است.
مسکو بر این باور است که فرستادن جنگ افزار به اوکراین در حل و فصل تداخل دارد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که محموله های حاوی تسلیحات برای نیروهای مسلح اوکراین به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала