- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ماسک: پول جدید به کیف در رویارویی با روسیه کمک نمی کند

© AP Photo / Benjamin FanjoyГенеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск
Генеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2024
عضو شوید
کارآفرین و بنیانگذار شرکت تسلای امریکا گفت: در رویارویی با روسیه نه پول جدید و نه وقت کمک به کیف نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، بازرگان امریکایی در گفت و گوی پخش شده در شبکه اجتماعی ایکس گفت: تخصیص اعتبارات جدید برای نیازهای کیف و طولانی شدن درگیری ها به اوکراین کمکی نمی کند.
Генеральный директор Tesla Илон Маск на открытии завода Tesla Berlin Brandenburg в Грюнхайде, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2024
دیدگاه ماسک درباره ای یورش به روسیه
روز سه شنبه، او و شماری از سناتوران در بحث درباره ای آخرین ابتکار سنا، که مستلزم تخصیص کمک، از جمله برای نیازهای اوکراین است، شرکت کردند.
جیمز ونس، سناتور اوهایو، که همچنین در این بحث شرکت داشت، پیش از این، از این مدرک انتقاد کرد و گفت، که این مدرک حاوی مقرراتی برای پشتیبانی نظامی تا آغاز اکتوبر 2025 است که توقف کمک مالی به کیف را در صورت انتخاب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آینده غیرممکن می کند.
ماسک گفت: "فکر می‌کنم بدرستی مهم است که این هزینه‌ها به اوکراین به جز به طولانی کردن جنگ به اوکراین کمکی نمی‌کند".
یادآوری می کنیم، که تلاش‌های کنگره و دولت امریکا برای توافق بر سر بسته کمکی جدید به اوکراین و اسرائیل و حل مشکل مرزی هنوز موفقیت‌آمیز نبوده است. پس از اینکه جمهوری خواهان سنا لایحه بودجه سازشی را که 118.3 میلیارد دالر کمک به اوکراین، اسرائیل و مرزهای جنوبی ارائه می کرد، مسدود کردند، بحث و گفتگو در مورد لایحه جدیدی آغاز شد که 95 میلیارد دالر برای حمایت از اوکراین، اسرائیل و تایوان بدون اختصاص بودجه به اوکراین، مرز اسرائیل و تایوان ارائه می کند. در هر دو سند، قرار است حدود 60 میلیارد برای نیازهای کیف اختصاص داده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала