کرملین: جنگ واقعی در خاورمیانه جریان دارد

© AFP 2023 / Mahmud HamsЛюди осматривают руины здания, разрушенного в результате израильских ударов в городе Газа
Люди осматривают руины здания, разрушенного в результате израильских ударов в городе Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2023
عضو شوید
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که جنبش حماس باید فورا همه گروگان ها را آزاد کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که وضعیت در خاورمیانه همچنان پر تنش است، یک جنگ واقعی در آنجا جریان دارد.
پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا کرملین می تواند اطلاعات سفارت روسیه در اسرائیل مبنی بر کشته شدن 20 روس را تایید کند، گفت: "شما نباید دلیلی برای اعتماد نکردن به گزارش های سفارت ما داشته باشید. اما در عین حال، می دانید که وضعیت در آنجا همچنان پرتنش است. این یک جنگ واقعی است، بنابراین نمی توان ارقام جدید را رد کرد، البته، ما نمی خواهیم، ​​اما، با این وجود، وضعیت بسیار، بسیار متشنج است."
وی افزود: "ما معتقدیم که تمام گروگان ها باید فوراً آزاد شوند. این موضع قاطع ما است. ما البته از حماس می‌خواهیم اطمینان حاصل کند که همه گروگان‌ها آزاد می‌شوند. به تمام خانواده ها و دوستان این گروگان ها، از صمیم قلب آرزو می کنیم که آنها سالم برگردند".
II Cаммит и форум Россия - Африка. Пленарное заседание - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2023
پوتین: توجیه نازی‌ها به عواقب غم انگیزی منجر می شود
پسکوف به خبرنگاران گفت: مواضع طرف روسی بسیار منسجم است. این بارها توسط رئیس جمهور پوتین بیان شده است. ما همه مظاهر تروریسم را محکوم می کنیم، به بستگان و دوستان قربانیان تسلیت می گوییم. ما معتقدیم که لازم است آتش بس در اسرع وقت تضمین شود. تا حد امکان و رسیدن به راه حلی برای مشکل، که پایه آن باید تضمین یک کشور مستقل برای فلسطینیان باشد.
وی در اخیر افزود: روسیه "گفتگوی نسبتاً منظم و فشرده ای با طرف اسرائیلی" انجام می دهد و مرتباً نظرات خود را تبادل می کند.
صبح روز هفتم اکتبر، اسرائیل به عنوان بخشی از عملیات سیل الاقصی که توسط شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس اعلام شد، از نوار غزه مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفت. علاوه بر این، پس از حملات موشکی گسترده، جنگنده های این سازمان به مناطق مرزی در جنوب اسرائیل نفوذ کردند.
در پاسخ، نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) عملیات شمشیرهای آهنین را علیه حماس در نوار غزه آغاز کردند. ظرف چند روز پس از حمله، ارتش کنترل تمام شهرک‌های نزدیک مرز غزه را به دست گرفت و حملات هوایی به اهداف از جمله غیرنظامیان در نوار غزه را آغاز کرد. اسرائیل همچنین از محاصره کامل غزه خبر داد: تامین آب، غذا، برق، دارو و سوخت به حالت تعلیق درآمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала