کلوپ ویدیو

روایت زلزله زدگان هرات + ویدیو

© AP Photo / Ebrahim NorooziАфганский мальчик скорбит рядом с могилой своего младшего брата, погибшего в результате землетрясения в провинции Герат на западе Афганистана
Афганский мальчик скорбит рядом с могилой своего младшего брата, погибшего в результате землетрясения в провинции Герат на западе Афганистана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2023
عضو شوید
براساس گزارش سازمان ملل، زلزله هرات بیش از100هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده است. گزارشگر اسپوتنیک با بازماندگان این زلزله هولناک گفتگو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در پی زلزله های هرات در ماه اکتبر سال جاری بیش از 100 هزار نفر تحت تاثیر قرار گرفته اند که از جمله می توان به بیش از 2 هزار کشته اشاره کرد.
جزئیات زلزله های گذشته در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2023
چندرسانه ای
جزئیات زلزله های گذشته در افغانستان + داده نمایی
گزارش اسپوتنیک با بازماندگان این حادثه طبیعی هولناک گفتگو کرده است، در ویدیوی زیر می بینید که باشنگان مناطق زلزله هر آنچه داشته اند همه را از دست داده اند.
یادآوری می شود که زلزله های مداوم هرات از تاریخ 7 تا 11 اکتبر جریان داشته است که در بالاترین شدت درجه خود با 6.3 ریشتر آغاز شد.
این زلزله سنگین خانه های قدیمی و کاهگلی را با خاک هموار کرد که در نتیجه بسیاری در زیر آوار حبس شدند و اکثرا به دلیل عدم اقدامات فوری برای آوار برداری و عدم دسترسی به امکانات، جان خود را از دست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала