اسپوتنیک جایگزین بی بی سی در لبنان شد

© SputnikSputnik Radio mic
Sputnik Radio mic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2023
عضو شوید
اسپوتنیک پخش 24 ساعته به زبان عربی را از بیروت آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری بین المللی و رادیو اسپوتنیک پخش 24 ساعته به زبان عربی را از بیروت راه اندازی کرده است.
از امروز می‌توانید برنامه‌های اسپوتنیک را با فرکانس‌هایی که قبلاً رادیو عربی بی‌بی‌سی استفاده می‌کرد گوش دهید. در جنوری امسال، تحریریه این رادیو به دلیل کمبود بودجه، پخش خود را در لبنان به طور کامل متوقف کرد.
دیمیتری تاراسف، رئیس رادیو اسپوتنیک در لبنان گفت: "در سال 1938، زمانی که بی‌بی‌سی رادیو را در لبنان راه‌اندازی کرد، عبارتی را به عنوان شعار خود انتخاب کرد که به "اینجا لندن است" یا "صدای ما را از لندن می شنوید" ترجمه شده بود. اکنون "اینجا مسکو است صدای ما را از مسکو می شنوید".
علاوه بر این، سیگنال ایستگاه رادیویی اسپوتنیک به قلمرو سوریه همسایه نیز گسترش می یابد.
برنامه های رادیویی عربی اسپوتنیک توسط خبرنگاران سرشناس عرب در منطقه میزبانی خواهد شد. برنامه پخش همچنین شامل برنامه هایی از قاهره و مسکو در موضوعات مختلف خواهد بود.
لینا آندریچنکو، سردبیر ارشد رادیو اسپوتنیک عربی و پادکست‌ها، گفت: "ما عمدتاً محتوای اطلاعاتی و تحلیلی روی آنتن خواهیم داشت. ما در مورد داغ‌ترین موضوعات بین‌المللی و مشکلاتی که بر جامعه لبنان تأثیر می‌گذارد صحبت خواهیم کرد، زیرا موضوعات اجتماعی به شدت در بین مخاطبان محلی طنین‌انداز می‌شود."
علاوه بر این، تعدادی از برنامه های عربی RT در فرکانس جدید نسخه عربی اسپوتنیک پخش خواهد شد.
اسپوتنیک عربی کار خود را در 4 فبروری 2015 آغاز کرد، همان سالی که مرکز چندرسانه ای آژانس در قاهره (مصر) افتتاح شد. دفتر تحریریه در مسکو واقع شده است. اسپوتنیک عربی ترکیبی از وب سایت و فیدهای خبری به زبان عربی است که از طریق امواج FM در لبنان، عراق و سوریه و همچنین در وب سایت رسمی در اینترنت و برنامه های تلفن همراه پخش می شود. کل مخاطبان صفحات عربی اسپوتنیک در شبکه های اجتماعی سه میلیون نفر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала