رسانه های اروپایی در توفان برف باری روسیه را سرزنش می کنند

© Sputnik / Vitaly Podvitski رسانه های اروپایی در توفان برف باری روسیه را سرزنش می کنند
رسانه های اروپایی در توفان برف باری روسیه را سرزنش می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اروپایی ها، از «هیولای شرق» به وحشت افتادند.

Уборка снега в Москве - اسپوتنیک افغانستان
برف باری شدید در مسکو + فیلم و عکس
به گزارش اسپوتنیک، سرمای شدید و بارش برف بر اروپا هجوم آورده است. در اروپا که سراسر زمستان  دمای هوا، بالای صفر بود، ناگهان هوا سرد شد.  برای نمونه، دمای هوای لندن تا منفی یک  درجه کاهش یافت.

متخصصان هواشناسی از سرویس هواشناسی «نت آفیس» جبهه هوای سرد را «هیولای شرقی» می نامند. "جبهه هوای سرد و بارش برف از شرق  بسوی غرب در حال پیشروی است که برای وسایل نقلیه و مردم در اروپا مشکلات زیادی ببار آورده است".

اختلال در کار وسایل نقلیه همه را غافلگیر کرده است. کار قطارها در مسیرهای مختلف، با مشکلات زیادی روبرو شده است. لندن، پاریس، برلین و روم دچار شوک شرقی سرما شده اند.

کولاک در ایتالیا

آب و هوا همچنان شگفتی های ناگواریررا برای ایتالیایی ها به وجود آورده است: پس از بارش برف، که تقریبا به طور کامل زندگی در شهر رم فلج کرد، حالا همچنان برف باری در جنوب ایتالیا در شهر ناپل ادامه دارد.

ساکنان سومین بزرگ شهر ایتالیا درباره برفباری چنین می گویند: آخرین باری که چنین برف باری اتفاق اتفاد بود در سال 1956 بود. با این وجود بارش برف غیر منتظره برای کودکانی که با برف بازی می کنند، شادی فراوانی را به ارمغان آورده است. مکتب های این شهر به دستور وزارت آموزش و پرورش رخصت شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала